همه چیز درباره آراپل …

آراپل (آراد ارتباط پایدار لارین)

آراپل کیست؟

شرکت آراد ارتباط پایدار لارین با برند تجاری آراپل در سال 1394 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در این مدت با استعانت از خدای متعال،  نیروهای متخصص و جوان خود، و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته جزء شرکت های برتر در زمینه انرژی های تجدید پذیر و انفورماتیک محسوب شود، مدیران بخش های مختلف شرکت آراپل در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری مشتریان، موظف به بالا بردن سطح پویایی و خلاقیت پرسنل خود می باشد.

زمینه فعالیت شرکت آراپل:

1-انرژی های تجدید پذیر(برق خورشیدی)

2-انفورماتیک،شبکه و دیتا سنتر

3- دوربین های نظارتی

تیم فروش

از زمان آغاز کار دوست داشتیم تجربه خرید فوق العاده ای را در اختیار مشتری های عزیزمان قرار دهیم ، و با همین ایده به سمت حل نیازها و مشکلات آنها گام برداشتیم.

تیم فنی

ما در تیم‌ فنی تمام امور مرتبط با مسائل فنی پروژه های شما را کنترل خواهیم کرد و همواره در تلاش هستیم تا با استفاده از دانش و بالاترین سطح مهارت در کسب و کار خود، بهترین تجربه را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم.

تیم پشتیبانی

ما خود را مسئول رضایت مشتری میدانیم. مسئولیت مهمی که تأثیر زیادی بر رشد و توسعه کسب‌ وکار دارد و از طرفی آرامش بعد از خرید را برای مشتریان به ارمغان می آورد

منشور اخلاقی گروه آراپل

ما کارکنان شرکت آراپل با استعانت از خداوند متعال و اعتقاد به آرمان خود و ارزش های بنیادین شرکت، کرامت انسانی، خلاقیت و نوآوری ، مشارکت عمومی، مسئولیت پذیری، رضایت ذینفعان، صادقانه و با علم به اینکه حداکثر بهره برداری از سرمایه های موجود، رشد متوازن و توسعه پایدار آن در بهبود کیفیت زندگی و شکوفایی اقتصاد و حفظ محیط زیست کشور عزیزمان موثر است، بدینوسیله خود را به رفتار اخلاقی و حرفه ای زیر ملزم می دانیم

  • با مشارکت عمومی و انجام درست وظایف محوله و رعایت قوانین و مقررات جاری شرکت، تمام تلاش خود را در جهت تحقق آرمان و اهداف مبتنی بر استراتژی شرکت آراپل به کار می گیریم .
  •  وظیفه خود می دانیم شعائر و اخلاق دینی، ملی و حفظ کرامت انسانی را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار داده و با همکاران و مشتریان با صداقت، انصاف، عدالت و احترام رفتار نماییم .
  • نظم و انضباط، مسئولیت پذیری، خود کنترلی، جدیت و پشتکار، وجدان کاری، رازداری، امانت داری و تعهد سازمانی را در انجام وظایف و مسئولیت های محوله وظیفه ی خود می دانیم
  •  خود را در مقابل تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ، كه در مقام مشتری و ارباب‌ رجوع با شرکت به تعامل می پردازند ، مسئول و پاسخگو می دانیم.
  •  با ایمان به عنایات لایزال خالق هستی ، به ارائه خدمات به مشتریان پرداخته ، جلب رضایت آنان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
  •  مشتریان را سرمایه واقعی شرکت تلقی نماییم و منافع شرکت را در منافع مشتریان و اهداف شرکت را در اهداف توسعه کاری جستجو كنیم.
  • مبنای فعالیت ما به عنوان عضوی از شرکت آراپل، در تمامی سطوح، كار، تلاش و پیگیری برای دستیابی به ایرانی سرافراز است.
  • در مقام خدمت ، با خُلق و خوی نیکو و گشاده رویی برخورد كرده ، در نهایت ادب ، تواضع و دقت ، وظایف محوله را به انجام برسانیم.
  • انتقادات و نظرات از سوی مشتریان را ارج نهاده ، از آن به عنوان زمینه ای سازنده در مسیر ارتقای خود و سازمان متبوع، استقبال كنیم.
  • رعایت آراستگی ظاهر و باطن را رمز موفقیت به حساب آوریم.
  • از هرگونه اتلاف وقت خودداری كرده، آن را مصداق تضییع حقوق مشتریان به شمار خواهیم آورد.
  • در بیان و انعکاس عملكرد خود، صادقانه رفتار نموده ، از هرگونه اقدامی كه ما را از نیل به هدف والای خود منحرف سازد، پرهیز كنیم.
  • همواره مصمم باشیم كه خدمات خـود را با کیفیت مطلوب و به شیوه های مناسب و نوین در اختیار مشتریان شـرکت قرار دهیم.
  • اعتقاد ما آن است كه همواره راه بهتر و مناسب تری برای ارائه خدمات به مشتریان وجود دارد و بهبود مستمر روش های انجام كار، هدف روزمره شرکت میباشد.
  • پژوهش، تحقیق، نوآوری و خلاقیت را زمینه ساز تحقق اهداف شرکت و ضرورتی اجتناب ناپذیر برای كسب موفقیت محسوب می كنیم.
تجهیزات روز دنیا

استفاده از تجهیزات به روز دنیا

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و استفاده از تجهیزات به روز دنیا، بهره وری و اثربخشی پروژه ها را تا حد زیادی افزایش یافته و موجب جلب رضایت مشتریان می شود.

مشاوره

مشاوره و طراحی مناسب

شناخت صحیح نیازهای مشتری ، سبب میگردد تا مشاوره و طراحی مناسبتری به مشتریان ارائه شود و در این راستا محصولات و خدمات بهتری در اختیار آنها قرار گیرد.

قیمت قابل رقابت
شرکت آراپل

قیمت های قابل رقابت

انتخاب قیمتی مناسب یک کالا سبب جلب رضایت مشتری می گردد. از این روز حذف واسته و قیمت واقعی کالا هدف اصلی قیمت گذاری کالا ها می گردد.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی

مشتریان راضی در یک مجموعه، حاصل یک تیم پشتیبانی دلسوز و پاسخگو بوده که با دانش کافی در تلاش هستند تا مشکلات کاربران را پیگیری و برطرف کنند.

اصالت کالا

اصالت کالا

تضمین اصالت کالاها ، جزء مهمترین چالش های کسب و کار محسوب می‌شود. کالا های اصلی به مصرف‌کنند اطمینان می‌دهد محصولی با کیفیت خریداری نموده است.

مشتری مداری

مشتری مداری

تحلیل نیازهای مشتری، عنصر اصلی در مشتری مداری می باشد. یک سازمان مشتری‌مدار باید درک عمیقی از نیازها و انتظارات مشتریان خود داشته‌ باشد.