شرکت آراد ارتباط پایدار لارین با برند تجاری آراپل در سال 1394 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در این مدت با استعانت از خدای متعال، نیروهای متخصص و جوان خود، و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته جزء شرکت های برتر در زمینه انرژی های تجدید پذیر و انفورماتیک محسوب شود، مدیران بخش های مختلف شرکت آراپل در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری مشتریان، موظف به بالا بردن سطح پویایی و خلاقیت پرسنل خود می باشد.
زمینه فعالیت شرکت آراپل:
ما کارکنان شرکت آراپل با استعانت از خداوند متعال و اعتقاد به آرمان خود و ارزش های بنیادین شرکت، کرامت انسانی، خلاقیت و نوآوری ، مشارکت عمومی، مسئولیت پذیری، رضایت ذینفعان، صادقانه و با علم به اینکه حداکثر بهره برداری از سرمایه های موجود، رشد متوازن و توسعه پایدار آن در بهبود کیفیت زندگی و شکوفایی اقتصاد و حفظ محیط زیست کشور عزیزمان موثر است، بدینوسیله خود را به رفتار اخلاقی و حرفه ای زیر ملزم می دانیم
پیشرفت روزافزون تکنولوژی و استفاده از تجهیزات به روز دنیا، بهره وری و اثربخشی پروژه ها را تا حد زیادی افزایش یافته و موجب جلب رضایت مشتریان می شود.
شناخت صحیح نیازهای مشتری ، سبب میگردد تا مشاوره و طراحی مناسبتری به مشتریان ارائه شود و در این راستا محصولات و خدمات بهتری در اختیار آنها قرار گیرد.
انتخاب قیمتی مناسب یک کالا سبب جلب رضایت مشتری می گردد. از این روز حذف واسته و قیمت واقعی کالا هدف اصلی قیمت گذاری کالا ها می گردد.
مشتریان راضی در یک مجموعه، حاصل یک تیم پشتیبانی دلسوز و پاسخگو بوده که با دانش کافی در تلاش هستند تا مشکلات کاربران را پیگیری و برطرف کنند.
تضمین اصالت کالاها ، جزء مهمترین چالش های کسب و کار محسوب میشود. کالا های اصلی به مصرفکنند اطمینان میدهد محصولی با کیفیت خریداری نموده است.
تحلیل نیازهای مشتری، عنصر اصلی در مشتری مداری می باشد. یک سازمان مشتریمدار باید درک عمیقی از نیازها و انتظارات مشتریان خود داشته باشد.